pexels elina sazonova 1914982 1

קצת על אהבה לכבוד יום המשפחה

אהבה היא רגש מיוחד שעובד הפוך. ככל שאתה נותן יותר כך אתה אוהב יותר. דבר נוסף הוא, שישנן הרבה צורות לאהבה ואין לה הגדרה ברורה. חבר טוב אמר לי כי כמספר האהבות בעולם, כך מספר הדרכים שיש לאהוב.

אהבה קיימת במסגרות ובמפגשים רבים ושונים. אהבה בין בני זוג, הורים לילדים, חברים וקשרים מקצועיים כאלה ואחרים. מעל כל האהבות ישנן את האהבה החזקה ביותר- האהבה שבין הורים לידיהם. הורות זו משרה מאתגרת שמפגישה אותך עם קצוות רגשיים. משרה שנכנסים אליה בבבת-אחת וללא הסמכה. מסתבר שככל שאהבה זו תובענית יותר כך אנו אוהבים יותר.

המיוחד באהבה בין הורים לילד היא שזו אהבה שאינה תלויה בדבר.

וקצת בקישור לעולם הספורט. עולם הספורט הוא עולם מאד רגשי ואחד הרגשות החזקים המתקיים בו הוא רגש האהבה. אהבה בין ספורטאים בתוך אותה קבוצה, בין מאמנים לספורטאיהם בשני הכיוונים ושוב כמובן בין הורי הספורטאי לילדו.

הורות לספורטאים היא הורות מורכבת וקשה. אנחנו תמיד רוצים את הטוב ביותר לילדינו ורוצים בהצלחתם המרבית. לעיתים קרובות, הורים "מאבדים" את היכולת לאהוב ללא תנאי ומגיבים קשה מאד כשהילד הספורטאי לא מצליח. אלו מצבים לא פשוטים, אך על ההורים תמיד לשנן ולזכור שברגעים האלו הילדים זקוקים לאהבה לשלהם. אהבה כזאת תאפשר להם גם להצליח במשימות הבאות ואף להתאושש ממצבים לא פשוטים.

זכרו, ספורטאי מצליח הוא ספורטאי שבטוח שאין קשר בין ביצועיו לבין חווית האהבה שהוא חש מהאנשים החשובים בחייו.

אל תוותרו על הזכות הזו לאהוב את ילדכם ללא תנאי.

אהבתם? שתפו את הפוסט:

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

פוסטים נוספים

pexels vlada karpovich 4050296

מה הקשר בין אינטרנט לספורט

היום ילדים נולדים לתוך מכשירים חכמים שנושאים בתוכם מקורות מידע אין סופיים, הם יודעים להשתמש בהם ולשלוף אותם מהר מאיתנו ועדיין הם לא מספיקים להם בכדי להצליח בחיים.
הם חייבים ללמוד את הדרך

קרא עוד »
pexels cottonbro 3951375 1

ההומור שבספורט

ד"ר גיל גולדצויג, איריס הרץ ומיכל יערון מסבירים כיצד ניתן להשתמש בהומור להפגת מתחים וחרדות במהלך אימון או תחרות

קרא עוד »