pexels vlada karpovich 4050296

מה הקשר בין אינטרנט לספורט

המבוגרים שבינינו בטח זוכרים תופסת צבעים, שילד אחד צועק צבע וכולם רצים למצוא פיסת צבע לגעת בה. המתחכמים היו מכניסים צבע מטאלי או מוזהב שהיה קשה מאוד למצוא בסביבה. נזכרתי בו כשראיתי חבורת ילדים צעירים עומדים במעגל ולאחד מהם טלפון נייד, כשהוא קורא את הוראות משחק הרטרו כפי שכינו אותו, והיתר מגחכים על המשחק ומטרתו.

השימוש הזה באינטרנט בשביל למצוא מושגים, הסברים, מתכונים או כל דבר שפעם היית צריך לעמול בכדי להשיג משעשע אותי. זוכרת איך האחים שלי היו שולחים אותי לחפש מושג שהמציאו בבריטניקה לנוער, עד שהייתי מוצאת את הכרך עם האות הנכונה הם כבר היו מספיקים להתרחק שלא אפריע עוד במקום פשוט לשתף אותי…

אבל האמת כמה ששנאתי לחפש את המושג, הייתי מלאת גאוות השגיות כשמצאתי את המושג או משהו מספיק קרוב אליו. הייתה תחושה של עבודה קשה נושאת פרות. כי לא רק מצאתי את המושג שחיפשתי, גם קראתי על כמה ערכים לפני או אחרי, והגילוי באמת הביא אותי למקום חדש שלא הכרתי.

פעם הדברים היו יותר ארוכים מורכבים ומסובכים יותר והם דרשו את זמננו. היום… בלחיצת כפתור כל המידע שרצית מזנק לתוך המסך הקטן. יש מי שיגיד שיותר מדי מידע ולעיתים אף מידע לא אמין.

אתם מבינים, הדור שנולד אחרי 1991 השנה בה נכנס האינטרנט לבתים הפרטיים, נולד למציאות קצרה מהירה ועמוסת מידע. המשימות איתן יאלצו להתמודד הן של ברירת המידע ואימותו לא של השגתו.

באופן הזה החיים שלהם נהיו הרבה יותר פשוטים וקצרים. הם לא יושבים שעות להכין עבודה ללימודים. הם מוצאים כמה עבודות שכבר נעשו בנושא עורכים חלקים מהן יחד לכדי עבודה אחת ומגישים. קלי קלות. זו המציאות שלהם והם כל הזמן יחפשו את הדרך הקלה ביותר והמהירה ביותר לעשות אותה.

זו הסיבה שאני כל כך שמחה שיש להם עדיין ספורט בחיים. כי זה מקצוע שמחייב אותם ללמוד תהליכים. אסטרטגיית משחק, חוקים וכללים. פה אין קיצורי דרך! בספורט מיומנות הכי פשוטה דורשת חזרה אלפי פעמים. להיות בכושר דורש אימונים רבים, ואם לא מתאמנים מאבדים אותו אין קיצורי דרך בספורט והאינטרנט יכול להיות מלא תרגילים. אין קופי פייסט. לא תעשה לא תצליח.

ולאלו שמתריסים כי האינטרנט שינה את הדור הצעיר, זה לא בהכרח דבר רע… סבתא שלי הייתה יוצאת מהבית כדי ללכת לשירותים, ועכשיו בונים בתים עם 2 ו-3 אסלות, גם זה שינה לנו את החיים… לא בהכרח דבר רע.

אהבתם? שתפו את הפוסט:

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

פוסטים נוספים

pexels cottonbro 3951375 1

ההומור שבספורט

ד"ר גיל גולדצויג, איריס הרץ ומיכל יערון מסבירים כיצד ניתן להשתמש בהומור להפגת מתחים וחרדות במהלך אימון או תחרות

קרא עוד »